Een goeie morgen iedereen,
allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties. Ik voel me al héél wat geruster nu. Nog maar 1 dagje werken deze week (donderdag), dan de lange rit … en we kunnen aan de slag.
Vislaat,
Frank.
Als je nog niet vertrokken bent, kunt je hem nu toch al activeren? Bovendien zet ik alle nummers in de telefoon en neem het briefje mee, zal mij niet gebeuren dat ik niet kan kijken!()
Ik heb een camping abbo van Canal … (alleen 6 zomermaanden dus) en ze weten heus wel dat met dergelijk abbo's veel in het buitenland gekeken wordt.
Goeiemorgen forummers,
we zijn net terug uit Ibafa en we hebben daar - en dat dankzij DIGIDISH (Jos) - perfect naar TV kunnen kijken.
Ik had de handleiding van TV Vlaanderen zélf (bijna) perfect gevolgd (één klein foutje niet te na gesproken ) doch het lukte me aan geen kanten. Gelukkig had ik de persoonlijke gegevens van Digidish genoteerd en na een simpel telefoontje heeft hij (omhangen met allerlei apparatuur én eindeloos geduld) alles komen oplossen ! En, geloof me vrij, ik zou het zéker niet gekund hebben : i.p.v. bv. 30° helling zijn het er nu 40 en meer, en uitrichten volgens hun “kompas” was ook al niet correct !
Dus als iemand problemen ondervindt met het plaatsen en uitrichten van sateliet-TV ken ik een perfect adres : Digidish uit Kispeterd.
Groeten,
Frank.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?