KPN mobiel in HU

• cactus

De laatste maand heb ik veel problemen met KPN in HU, ik kan enkel noodoproepen doen.

Hebben meer mensen hier problemen mee?

• pettike

misschien in de instellingen manueel een andere Hongaarse provider kiezen?

Gr.

Peter

• cactus

Helaas niet gelukt, ik kan bij instellingen geen andere providers vinden.

Pffffff helemaal geen mobiel, sta helemaal te trillen en krijg ontwenningsverschijnselen :S

• siomark

Probeer je sim eens in een ander toestel te doen, van een bekende simlockvrij, dan weet je gelijk of het aan je telefoon ligt, of aan de verbinding.

• cactus

Ik heb hem 10 minuten uitgeschakelt gehad en heb nu verbinding.

(:P)

Vervelend is dat ik het vaker heb en heb het vermoeden dat ik hem eerder tekort heb uitgeschakelt

• frieda

Kan het niet gewoon liggen aan de plaats waar je bent? Ik heb het hier met Vodafone. Heel slecht bereik. Een aantal jaren geleden kon je dan nog zelf een ander netwerk instellen, bijv. van Telenor of T-Mobile. Maar waarschijnlijk ging dat de Nederlandse providers teveel geld kosten, want tegenwoordig kan dat niet meer. Heel vervelend. Ik heb om die reden vorig jaar toen ik in Nederland was, maar een KPN-simkaartje gekocht. Daarmee heb ik hier wel goed bereik.

• Gepa

Helaas, soms zit je in een dal dan kan een hoger geplaatste antenne eventueel uitkomst bieden.

• Charles.Bruin

Er zijn kaartjes te vinden op internet die de dekking van een stuk of wat providers in Hongarije in rood, rose en wit aangeven. Ik had ze, maar die waren een jaar of wat oud, dus… toedeledoki in de prullenbak. Ik durf te wedden dat er iemand heel snel die dingen weet te vinden, zo niet, dan zoek ik, na de verjaardag van een jochie verder op en zo.

Toch nog even gekeken:

http://www.vodafone.hu/lefedettsegi-terkep

zoek lefedettsegi-terkep