Lege vracht naar HU

• cactus

4 augustus rij ik leeg naar HU (10 kuub).

Mochten mensen zijn die een vracht naar HU getransporteerd willen hebben PB me dan even.

• harli

hallo Andre,wat gaat dat kosten.we hebben nog hulpgoederen in de vorm van kleding in NL liggen wat eigenlijk voor de winter moet worden verdeeld.

groeten Harry en Szilvi

• pettike

Hallo Cactus,

evt. twee fietsen?

Peter

• A.R

Beste,

Na onze ontmoeting stuurde je mij een mail met een aanbod om goederen van België ( Zele en of Hamme ) naar Hongarije te transporteren.

Ik heb die mail toe bezorgd aan de geïnteresseerde Belgische personen, die mogelijk met je contact namen.

Mijn vraag is of je aanbod nog altijd geldig is en hoe er kan afgesproken worden om een transport te regelen.

Je kan je antwoord hier op forum meedelen , zodat de geïnteresseerden het kunnen lezen.

Dank bij voorbaat voor een mogelijk antwoord.

Mvg.

Fons

• cactus

Hoi Fons

Met alle plezier wil ik vrachtjes meenemen voor mensen voor leuk tarief waardoor ik m`n brandstof terug verdien.

Zele ligt nogal bij me uit de buurt en vraag daarom een extra bijdrage omdat ik behoorlijk afwijk van m`n route.

Eerder heb ik vrachten afgesproken die me veel tijd kostte en uiteindelijk niet doorgingen (geen verwijt naar jou of een ander forumlid) , het kost mij uiteindelijk geld en tijd.

Heden bekijk ik hoe ik voordelig mezelf en anderen tegemoet kan komen als ik toch leeg heen of terug ga, doe me een redelijk aanbod en we kunnen het kortsluiten, ik zie graag een win-win situatie.

Ik vertek 4 augustus naar HU en dat is zeker, helaas kan ik niet altijd in de toekomst garanderen dat ik leeg ben, als kleine HU ondernemer ben ik genoodzaakt om kort van te voren een advertentie te plaatsen als ik leeg ben.

Heden afgesproken 2 fietsen mee te nemen en heb nog veel ruimte over, er zijn nog 2 belangstellenden die ik een PM gestuurd heb.

Ik doe het voor ieder graag en liefst voor het beste bod want m`n bedrijfswagen kent meerdere kosten :S

• A.R

Hallo,

Hartelijk dank voor je antwoord.

Men zal wel begrijpen dat het aanbod, dat je per mail naar mij stuurde, niet mogelijk is voor transporten vanuit België.

Ik wens je nog verder veel succes toe.

Mvg.

Fons

• Rob Tettero

Ik ga deze maand leeg naar NL, kan ik iets voor iemand betekenen?

Bus + tandemasser

• beabknk@gmail.com

Wij willen volgend jaar april naar Hu verhuizen weet je een manier om onze inboedel daarheen te verhuizen? Bij voorbaat bedankt voor je antwoord.