Intensieve Hongaarse taalcursus

  • dorien65

    halla Asztrid,

    we zijn geinteresseerd in deze cursus. Kun je me iets vertellen over de prijs en waar we informatie kunnen krijgen?

  • dezevenkruiden

    dorien65 Schreef:

    ——————————————————-

    > halla Asztrid,

    >

    > we zijn geinteresseerd in deze cursus. Kun je me

    > iets vertellen over de prijs en waar we

    > informatie kunnen krijgen?

    Hoi Dorien

    Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen via dit email adres: debrecen@nyariegyetem.hu.

    Het beste is het om dat in het Duits of Engels te doen. Als je vraagt om een brochure dan sturen zij deze op, ook telefonisch krijg je heel veel info. Ik vond de cursus goed verzorgd, van de lessen tot het voor je regelen van het hotel. (Als je in de zomer gaat, kun je op de campus verblijven, in andere perioden in een hotel)

    Er zijn veel verschillende mogelijkheden. Van een cursus waarbij ook uitstapjes bij horen tot intensieve cursus waarbij je 10 uur per dag zit te blokken in de klas. De kosten zullen ieder jaar veranderen en aangezien het al even geleden is dat ik die cursus heb gevolgd, heb je weinig aan mijn prijsinfo.

    Voor meer info over de verschillende mogelijkheden kijk eens hier. Daar staan de mogelijkheden op een rijtje en kun je de inhoud van het programma downloaden. Zomeruniversiteit

    Ik hoop dat je iets aan deze info hebt en ik wens je veel succes.

    Groet Asztrid

    Hongaars Landleven

  • Erzsébet

    Anonymous

    Ik ben op zoek naar een intensieve Hongaarse taalcursus. Niet via internet of zelf studie maar een x-aantal dagen achter elkaar en dan heel wat uurtjes per dag. Dit mag zowel in Nederland als in Hongarije zijn. Wie weet waar ik deze kan vinden of kan me een cursus aanbevelen?

    Beste Anonymous,

    =12.0ptMijn naam is Erzsébet (Böbe) en ik woon in het midden van Hongarije. Ik heb 5 jaar in Rotterdam gewerkt en ik ben in 2000 definitief naar mijn thuisland verhuisd. Daar heb ik pedagogie en psychologie gestudeerd en nu werk ik als lerares Engels en Nederlands. Verder doe ik alles wat hieraan verwant is, maar houd me vooral bezig met tolken en teksten vertalen.

    Daarnaast ben ik actief met biologische gewassen in mijn moestuin en wij verhuren 2 auto's.Ik werk graag met kinderen, zelfs met licht verstandelijk gehandicapte.

    Kenmerken

    Specialiteiten: Nederlands, Engels, biologisch gewas, auto's verhuren, Hongaars, pedagoog, psychologe

    Type: Persoonlijke ontwikkeling

    Bel me aub als u wilt nog steeds Hongaars leren.

    0036705913908