Intensieve Hongaarse taalcursus

  • daykay

    Ik ben op zoek naar een intensieve Hongaarse taalcursus. Niet via internet of zelf studie maar een x-aantal dagen achter elkaar en dan heel wat uurtjes per dag. Dit mag zowel in Nederland als in Hongarije zijn. Wie weet waar ik deze kan vinden of kan me een cursus aanbevelen?

  • Wilco

    Dat is mogelijk via de Universiteit van Debrecen, ik heb zelf meerdere keren hun intensieve cursus gevolgd,

    werd toen georganiseerd in een dependance in Sopron. Studenten uit Oostenrijk, Engeland, Duitsland en Nederland,

    waren toen mijn klasgenoten.

    1 week, zeer intensief, in de morgen en in de middag les, aangevuld met practische oefeningen, in het restaurant, postkantoor,

    station, etc.. Voertaal, beginners en gemiddels gevorderden is Duits, gevorderden Hongaars.

    Beste is om in Debrecen te informeren.

    Wilco

  • ollekebolleke

    In NL bij de hongaarse school in Haarlem, google ff zelf op deze naam.

  • A.R

    Hallo,

    Mvg.

    Fons

  • elizabeth

    Het fijne weet ik er niet van,maar er zijn ook intensieve cursussen op de universiteit van Pécs, in zomer én winter. Ik heb er verder geen informatie over,maar daar moet achter te komen zijn. Afhankelijk van waar je “zit”is het misschien de moeite waard er achteraan te gaan?

  • dezevenkruiden

    Hoi

    Ik heb in Debrecen de Super Intensiv cursus van twee weken gedaan (100 studie-uren). Iedere dag van ‘s morgens tot ’s avonds les. Geen uitstapjes ed. Bij een intro gesprek wordt bekeken in welke groep je start (beginners/gevorderden etc).

    Verblijf kan de universiteit voor je regelen. Op het terrein van de universiteit of men regelt een hotel voor je (krijgt korting als je de universiteit dit laat regelen). Hele leuke cursus waar je veel leert.

    Groet Asztrid

  • A.R

    Hallo,

    Mvg.

    Fons

  • jpkraaij@gmail.com

    Volledig mee eens. Prima docenten, kleine groepen en een leuke stad.

  • leron

    Heeft iemand een website voor mij over deze cursus, waar ik datum en prijzen kan vinden?

    groet,

    Leny

  • Wilco

    http://www.nyariegyetem.hu/bp/magunkrol.php

    Wilco