permanente huurhuis gezocht in hongarije

  • sandra

    Anonymous

    Goedendag,

    Indien u bij mijn voorgangers niet geslaagd bent dan kunt u bellen,

    00316127388751

    Huis en de tuinonderhoud niet nodig.

    Goedendag,

    Ik zoekeen huurwoning in deze omgeving. Is deze nog te huur?

    Groet 

    50 km onder het Balaton

    groet,

     

  • richard

    Heb een nieuwbouw vakantie woning voor de verhuur. Twee grote slaapkamers , gelegen aan de verharde weg . 4 Km vanaf het dorp Kocser. Geheel omheind , 6000m². Voorzien van Vloerverwarming , overdekt terras, stroom , water,  allarm enz enz. Met vriendelijke groet Richard.

  • richard

    richard

    Heb een nieuwbouw vakantie woning voor de verhuur. Twee grote slaapkamers , gelegen aan de verharde weg . 4 Km vanaf het dorp Kocser. Geheel omheind , 6000m². Voorzien van Vloerverwarming , overdekt terras, stroom , water,  allarm enz enz. Met vriendelijke groet Richard.

     PN 101 en 102

     

  • G.P.M.

    sandragerrit
    Anonymous

    Bij ons tegenover is een huis te huur.

    Het huis is zonder meer in goede staat. Het totale perceel is ongeveer 1.100 m2.

    De tuin is goed omheind. De huidige bewoners hebben namelijk ook honden.

    Alle voorzieningen zijn aanwezig: gas, elektra, water, riool, kabel TV, telefoon en snel internet.

    Gelegen aan de rand van het dorp Novaj. 15 kilometer van Eger.

    Als je uit de deur stapt zit je midden in de natuur maar in 5 minuten lopen ben je ook midden in het dorp.

    De huurprijs zal ongeveer 50.000 tot 60.000 forint per maand bedragen. Gezien de woning is dit een prikkie.

    Stuur mij maar een privé berichtje als je belangstelling hebt.

    Groetjes,

    Jan

    Hallo, ik zoek een permanente huurwoning !!!!!!!  Als U wellicht iets heeft dan hoor ik het graag.

    Groeten, Gerrit Peters ( 06-53811743)

     

  • G.P.M.

    Hallo,

    Ik zoek een Huur-woning in Hongarije waar de noodzakelijke dingen wel aanwezig zijn zoals

    drinkwater, cv, tv aansluiting, riool. Hoef niet midden in dorp maar ook niet achteraf.

    De huur zal zijn voor PERMANENTE  BEWONING (alleenstaande) en behoefd Niet gemeubileerd

    te zijn.

    Als locatie dacht ik zo,n beetje richting ten zuiden van Ballaton, of richting Becesjaba……

    Richtprijs die ik wil betalen per maand 175 tot 225€ .

    Indien er iemand wat heeft of anderzijds laat het me dan weten per mail of phone.

    gerritpetersmx@hotmail.com    06-53811743

    Met vriendelijke groet,

    Gerrit