permanente huurhuis gezocht in hongarije

  • man

    zoek een permanente bewoning huur in hongarije liefst met gr tuin omheind ivm honden bij dorp en niet te ver v gr stad .

  • hollandbaukft@gmail.com

    Kunt is bij ons kijken nieuwbouw vloerverwarming niet ver van het dorp niet ver van de grote stad onder kontrole van security police

  • vossie_100@hotmail,com

    wij hebben een flat in bekescsaba en alles kun je bereiken te voet station ,markt, en winkelcentrum enzals het wat lijkt neem even kontakt met ons op tel 0622231911

  • annekebasal@hotmail.com

    hallo.

    ik heb ook een woning te huur

    met zeer ruime tuin 2,3 hectare in een klein dorpje vlak bij szigetvar.

    helemaal omheind.

    gr anneke

  • Jan

    Bij ons tegenover is een huis te huur.

    Het huis is zonder meer in goede staat. Het totale perceel is ongeveer 1.100 m2.

    De tuin is goed omheind. De huidige bewoners hebben namelijk ook honden.

    Alle voorzieningen zijn aanwezig: gas, elektra, water, riool, kabel TV, telefoon en snel internet.

    Gelegen aan de rand van het dorp Novaj. 15 kilometer van Eger.

    Als je uit de deur stapt zit je midden in de natuur maar in 5 minuten lopen ben je ook midden in het dorp.

    De huurprijs zal ongeveer 50.000 tot 60.000 forint per maand bedragen. Gezien de woning is dit een prikkie.

    Stuur mij maar een privé berichtje als je belangstelling hebt.

    Groetjes,

    Jan

  • info@emoi.nl

    Goedendag,

    Indien u bij mijn voorgangers niet geslaagd bent dan kunt u bellen,

    00316127388751

    Huis en de tuinonderhoud niet nodig.

    50 km onder het Balaton

    groet,

  • haribo46@live.nl

    hallo jan we mijn vrouw en ik zijn in de toekomst van plan om ons te gaan vestigen in Hongarije, ik zelf ben al enige malen in Satoraljauyhely geweest en het is mij daar uitstekend bevallen.

    Alleen mijn huidige vrouw nog nooit !!.

    Vandaar mijn antwoord op Uw berichtje, omtrent dat huis wat U te huur weet en is het mogelijk ons daar meer over toe te lichten ??

    Groet.

    Petra en Harry

  • haribo46@live.nl

    hallo Jan

    Is het mogelijk ons hier meer over te vertellen m.b.t. winkels enz. enz. en de ligging van het huis en mogelijk heb je foto,s van het huis ???

  • Jan

    Hallo Petra en Harry,

    Het huis is net sinds een paar weken verhuurd. Het is nog wel te koop. Zie HIER voor foto's.

    Voor de omgeving kun je het beste kijken op Gaagle Maps: Novaj, Tardi út 17

  • jpkraaij@gmail.com

    Wij hebben een huis te huur, ca 30 km van KEcskemet. Het huis staat vrij op een groot omheind terrein. Stuur maar een privebericht als u meer info wilt hebben.