Senseo koffie

  • jeroen09

    Ik denk dat prijs kwaliteit verhouding gewoon heel gunstig is voor een senseo en in NL beter verkrijgbaar (weet dit niet zeker, ik heb nooit naar nespresso gekeken). En wat smaak betreft, ik ben pas 10 jaar geleden begonnen met koffie drinken, vond het daarvoor slootwater, nu kan ik ervan genieten.

    En voor 2 bakjes koffie per dag ga ik geen koffie zetten, kwestie van gemakzucht. Geef ik eerlijk toe.

  • zsakkocska

    Hoi,

    wij waren laatst bij de Mediamarkt en zelfs daar wordt senseo verkocht………………en nog goedkoper dan bij Cora en/of Tesco!!!

    Succes

    Zsakkocska

  • Ernst&Marion

    Hoi ,

    Bij de Ikea sinds kort te koop hier, ik dacht 350 forint 36 stuks te koop.

    En prima va smaak.

    Groetjes Marion

  • mariannekaz

    Ernst & Marion Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi ,

    > Bij de Ikea sinds kort te koop hier, ik dacht 350

    > forint 36 stuks te koop.

    > En prima va smaak.

    > Groetjes Marion

    Zoooooooooooo dat is zeker goedkoop en als ie dan nog smaakt ook perfecto toch.

    Over smaak valt niet te twisten DE SENSEO koffie vind ik weer niet lekker maar wel

    van AH- of Bas eigenmerk. De een vind dit lekker de ander dat het is een feit

    dat de pads hier veel duurder zijn omdat het Luxe is hier en wij hebben hier geen ikea

  • ollekebolleke

    Helemaal mee eens Loes, mensen die met minder dan Nespresso genoegen nemen, beseffen niet hoe echte koffie hoort te smaken.

    Ik drink al 15 jaar niets anders dan Nespresso; als ik ergens ‘op de koffie’ ga, beperk ik me liever tot mineraalwater als men geen Nespresso heeft (en de meesten hebben die dus niet, zeker hier niet want het is pas enkele jaren in H. te verkrijgen, voorheen bestelde ik het via mijn werk, waar men het dan mee bracht uit Ingolstadt.

  • Jos

    Er gaat niets boven een echt expresso machine waar de koffie vers gemalen word

  • Onyxa

    Jos Schreef:

    ——————————————————-

    > Er gaat niets boven een echt expresso machine waar

    > de koffie vers gemalen word

    Dan ga ik die volgende maand proeven…lolX(

  • Balázs

    Precies, gebrouwen van een goeie Lavazza of Piazza D'Oro. En voor filterkoffie is de Omnia uitstekend!

  • lujza

    De eerste jaren, dat wij hier woonden, lieten we grote bestellingen afleveren aan ons adres in NL en namen dat dan zelf mee hier naar toe.

    Maar sinds 2(?) jaar is het een kwestie van online bestellen en het wordt thuis afgeleverd.

    En idd Marije, na nespresso gedronken te hebben, smaakt bijna alle andere koffie naar slootwater.

    In Groningen had ik mijn winkel vlak naast de keukenwinkel en door daar vaak aan te wippen ben ik verslaafd geraakt.

  • Karel Stromph

    Naast de sterkte is het vooral een kwestie van melange. Een ding weet ik zeker, ik ga nooit meer koffiedrinken in een ontwikkelingsland dat zelf koffie produceert. Deze landen sluiten (immers) hun grenzen voor buitenlandse koffie en onze (goede) melange wordt verkregen van koffiesoorten uit 2 of 3 werelddelen. Het smaakt dus nergens naar in die landen.

    Groet, Karel