huis bewonen

  • manu knaeps

    aan alle lezers ,

    ik kocht een huis van mensen die om gezondheidsredenen naar Spanje moeten vertrekken . Normaal was dit binnen drie jaar gepland maar nu willen ze al in oktober vertrekken . Zelf kan ik ook maar pas binnen twee tot drie jaar naar ginder . Ik zoek iemand die gedurende die tijd in mijn huis wil komen wonen ( soort concierge ) Het is een mooi gerestaureerde woning boven op heuvel met prachtig panorama tussen Balatonlelle en Kaposvar . Ideaal voor wie rust en kalmte zoekt . Als er iemand dit leest en me verder kan helpen …. alvast bedankt

  • manu knaeps

    bedankt gert ik bel haar vanmiddag al op

  • JosK

    beste Manu Knaeps,

    Wij willen in het najaar naar Hongarije emigreren en hebben eventueel interesse. Is je huis nog beschikbaar?

    Groetjes Jos en Sylvia

  • manu knaeps

    voor mensen die interesse mochten hebben ; mijn mobiel numer is 0032.473.807879

    mijn email is manu.knaeps@telenet.be

  • acerklapper

    Kun je mij een privé bericht sturen met meer info over je verwachtingen en voorwaarden , waaronder je dit wilt doen.

    Ook zou ik graag wat meer info willen over de plek en het huis zelf. Natuurlijk alles op vertrouwelijke basis.

    Alvast bedankt.

    Gr. Henk

  • A.R

    Hallo Manu,

    Een vraag buiten uw vraag.

    Was jij de persoon welke enkele jaren geleden bij ons in Wijnegem op bezoek kwam of is dit een naamgenoot?

    Veel succes gewenst en groeten.

    Fons en Ria

  • A.R

    Hallo Manu,

    Dank voor je mail. De vraagstelling is opgelost. We sturen je wel een mail met onze gegevens.

    Veel succes gewenst zowel in Hongarije als in Belgie.

    Nog een goed weekeinde gewenst en hopelijk tot ziens.

    Groeten.

    Fons en Ria

  • georgette

    Goedenavond,

    Mijn naam is georgette Reniers en ik zie dat u een bewoner of meerdere vraagt voor Uw woning.

    Ik wil U bij deze waarschuwen om NIET in ze te gaan met ene Colet Of colette Corino.

    Deze dame heeft DRIE weken in ons huis gezeten en heeft een DRAMA achtergelaten.Onbegrijpelijk dat iemand dat in drie weken voor elkaar krijgt.

    Ik zou normaal gesproken U een privemail gestuurd hebben maar ik vind dat dit best op het prikbord verteld mag worden.

    Er waren meerdere mensen gedupeerd en ik hop dan ook ook dat U mijn waarschuwing ter harte wilt nemen.

    Wat ze allemaal gedaan heeft zal ik u besparen .

    Nog een ding een DIERENVRIEND is ze zeker niet ,ook al zegt ze van wel,dus mensen U bent gewaarschuwd.

    Met vriendelijke Groet Georgette Reniers.