Het zijn gewoon schoften. Op deze manier wordt ‘de winst’ bijelkaar geschraapt.
Ik stond er vorige maand met 12 mensen waarvan er 7 verkeerd waren. Ik kon 840 euro afrekenen in Eindhoven.
De consternatie was zo groot (door toedoen van mij, haha) dat het vliegtuig 15 minuten vertraging kreeg en ik er uiteindelijk 7 heb afgerekend. “Eén was er dan maar gratis” zeiden ze. Wat denk je? op de terugvlucht in Budapest bleek dat er dus 1 niet gewijzigd was; of ik dan even voor terugvlucht, maar OOK nog voor de heenvlucht nog wilde dokken. Dit was echt de limit. Ben zo boos geworden dan het uiteindelijk 10 euro werd. Wat een oplichters!!!!
Uiteraard een klacht ingediend en eis mijn uiteindelijke 730 terug.
Kreeg pas een vriendelijk briefje terug dat het onze eigen schuld was.
Ik vind het niet erg als je alles volgens de regeltjes moet doen, maar enkele maanden terug was het nog niet zo. Ik ben dit jaar met enkele 100-den mensen geweest die ook veel alleen hun voorletters hadden ingevuld en dat was ok. Ineens moest de voornaam er staan, dus KASSA!
Ik heb ze nog de tip gegeven om de wesbite zo af te blokken dat er po gecheckt wordt, maar nee, je moet het zelf uizoeken.
Helaas zijn er niet veel alternatieven voor Budapest, anders konden ze van mij aan het g * s.
Gr e et'z,
Jean1