kalkprobleem bij ons opgelost

  • carola2

    Onze hongaarse vrienden hebben een apparaatje dat je op de waterleiding klikt weet niet of dat dezelfde is als bij calcondicion, scheelde in ieder geval veel kalk, over 2 weken gaan we weer ,zal het gelijk vragen en waar ze het gehaald hebben.

  • Caya

    Anneke gaf al door dat het http://www.calconditioner.nl is.

  • Caya

    Hallo Anneke, wat ik me afvraag is of het apparaatje nog steeds zijn werk goed doet? Kun jij ons dat, als ervaringsdeskundige, misschien vertellen? Ben heel benieuwd.

  • bdrf

    Denk inderdaad dat er nog wel meer mensen benieuwd zijn naar de resultaten van dit toestel. Ik wil er ook wel ééntje aanschaffen als het resultaat nog altijd goed is , wij hebben enkel het probleem dat de leidingen in de muren lopen en enkel in de waterput dit toestel zou kunnen geplaatst worden . Hier is echter geen stopcontact of electriciteit

  • annekebasal@hotmail.com

    hallo.

    nou als ik jullie vertel

    dat ik sinds de komtst mijn koffieapparaat niet meer heb hoeven ontkalken

    mijn doucheraampjes niet meer hoef te ontkalken

    en mijn water uit de boiler veel warmer aanvoelt

    ik kan niet meer zonder en op een gegeven moment verdien je dat apparaat zo terug geen kalktabletten meer in je wasmachine geen nieuwe apparaten mijn leven zonder kalk bevalt me perfect hihih

    in de waterput plaatsen lijkt me geen goed idee voor zon apparaat misschien als je echt van je kalk afwilt een hoofdleiding gedeeltelijk vrij maken apparaatje bevestingen en weer dichtmaken en dan zo dat je er altijd weer bijkunt.

    gr anneke

    ps er zijn zoveel van dit soort apparaatjes te koop maar wij hebben hem toevallig hier besteld en hij bevalt perfect

    gr anneke

  • Caya

    Dank je voor je reactie Anneke, ik ben overtuigd.

  • info@calconditioner.nl

    Het apparaat is een calconditioner, zie http://www.calconditioner.nl

    Speciaal voor de gebruikers van dit forum is er een coupon korting toegewezen die 20% korting geeft.

    Deze aktie is tijdelijk. Vul bij je bestelling in de coupon code hongarije in en je krijgt 20% korting. Bij vooruitbetalen is verzenden naar Hongarije gratis!

    Doe er je voordeel mee.

  • Caya

    Kijk, dat vind ik nou leuk! (tu)

  • jeroen09

    Het volgende stukje vond ik in een test van de consumentenbond.

    • Magneten

    Een magneetapparaat dat om de waterleiding

    wordt geklemd, zou een andere

    manier zijn om kalkaanslag te

    voorkomen. Deze apparaten ontharden

    het water niet, maar de fabrikanten

    beweren dat ze de stofeigenschappen

    van het water beïnvloeden. Door

    het magnetisme hechten de mineralen

    die kalkaanslag veroorzaken zich

    aan elkaar in plaats van neer te slaan

    op wanden of in apparaten.

    Tenminste, dat is de theorie. In de

    praktijk werkt het veel minder, zo

    blijkt uit tests van magneetapparaten

    die onze Duitse (Stiftung Warentest)

    en Belgische (Verbruikersunie) collega’s

    deden.

    Wij hebben de fabrikanten van de

    magneetapparaten op de Nederlandse

    markt gevraagd of zij bewijzen kunnen

    overleggen waaruit blijkt dat hun

    apparaten wél goed werken.

    De fabrikanten van Alpine, Amfa en

    Gemac gaven ons helemaal geen onderzoeksgegevens.

    De fabrikanten die

    wel meewerkten (Balenco, Finicalc,

    Plieger en Sanivesk) verwijzen alleen

    naar – gedateerde – wetenschappelijke

    artikelen die de werking van

    magneetapparaten in het algemeen

    beschrijven, niet de werking van hun

    eigen apparaat. Terwijl de ene magneet

    zeker niet gelijk is aan de andere.

    De meeste magneetapparaten zijn te

    koop in bouwmarkten.

    Ik ben altijd al sceptisch geweest wat betreft de werking van deze apparaten, verder zegt een TNO onderzoek en TUV ook niets als er geen gedetailleerde rapporten gepresenteerd worden vaak betekend dit enkel

    dat het apparaat veilig is om op de markt te brengen en zegt niets over de werking.

    Als iemand een dergelijk apparaat gebruikt had ik daar graag dat zij hun mening/ervaring zouden willen geven.

  • Caya

    Als iemand een dergelijk apparaat gebruikt had ik daar graag dat zij hun mening/ervaring zouden willen geven.

    Jeroen, Anneke de topicopener heeft daar toch haar mening c.q. gebruikerservaring in haar bericht weergegeven? Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar gebruikerservaringen, zowel de positieve als de negatieve. Laat maar komen zou ik zeggen, ik ben nl. serieus aan het overwegen zo'n apparaatje aan te schaffen.