Re: tandarts gezocht

  • pluk

    hoi ik sta op het niet fijne punt om een prothese of implantaat(-prothese)te laten aanmeten.Hoorde uit de 2de hand meestal goeie verhalen over hondaarse tandartsen ,zowel kwaliteit als tarieven klonk goed.N.B.de slechte staat van mijn resterend ivoor is door genetische aanleg slecht gebit,en nog schadelijker mijn ANGST voor de tandarts!!vraag dus wie heeft actuele ervaring,informatie tav protheses/implantaten?met kromme tenen toch bvd echt bedankt vast, nieuwsgierige groeten van Pluk

  • elizabeth

    Waar in de buurt zou die tandarts moeten zitten? Misschien kan ik je helpen als ik dat weet. Een van haar tandartsfobie door een hongaarse tandarts afgeholpen lotgenoot.

  • Pesadilla

    In Tiszafüred kan ik je Dr. Pásztor Zoltan van harte aanbevelen. Vreselijk aardige man en zeer kundig. Wij hebben nu samen 12 implantaten laten zetten en zijn heel tevreden, ook over de prijs. (:P)

  • eddy111

    ik kan in tszafüred ook Dr. Pastor zeer aanbevelen. Heb heel goede ervaring met Hem.Spreekt vlot duits, kabinet kraak net. Prijs zeer goed naar onze normen. Binnen kort is er een mogelijkheid terplaatse te verblijven ( was in aanbouw in augustus). Wij maken vanuit Belgie onze afspraak als we richting Hongarije gaan dan hebben we geen wacht tijden.

  • Idéfix

    wij hebben goede ervaringen bij deze tandarts. Zit kort bij Pécs in Orfu. Komen veel westerlingen.

    http://www.spenglerdr.hu/dentist/dentistprogram/orfu.html

  • lujza

    Pluk, waar woon je?

  • Makhtar

    Hallo, kan iemand contacten van Dr Zoltan Pastor=28px geven?