Schapenvachten

  • Karin en Peter

    Hallo,

    Weet er iemand waar een markt o.i.d. is waar je mooie grote schapenvachten kunt kopen? In Roemenie kwamen we kraampjes langs de weg tegen, helaas toen niet gekocht. Dachten dat we ze ook wel in Hongarije konden kopen, maar we komen ze nergens tegen.

    Liefst in de buurt van keskemet - kiskunfelegyhaza, maar als het de moeite waard is rijden we wat verder.

    We zijn helaas niet altijd in hongarije, dus het gaat om de half juli- begin augustus

    groeten, Karin en Peter

  • bram

    ook ik heb ze alleen in roemenie gezien nog niet in hu misschien op de grote zondagse markt in kiskunfeligihaza maar ook daar nog niet gezien.

  • lujza

    Ik heb ze 3 jaar geleden op de paprikamarkt gekocht in Kalocsa.

    Ergens in augustus vindt dat plaats, als je even googlet, kom je er vast wel achter wanneer precies.

  • Caya

    Ik zie ze regelmatig hangen in in het SZALAJKADAL in SZILVÁSVÁRAD, in 1 van die kleine winkeltjes daar.

  • Anonieme bezoeker

    In het plaatsje Hortóbágy op de dagelijkse toeristen markt en in de winkeltjes aan de overkant zijn ze eigenlijk altijd te koop.

  • ANk

    HAi Bedoel je schapen vachten in als vacht of als wol??

    Vachten kan je overal wel vinden Wolzou je bij een schaaps herder eens moeten vragen???

    ANk

  • Berke

    Hallo.

    Wij hebben de mogelijkheid om de schapenvachten en andere huiden rechtstreeks, van de looierij in Hongarije te verkopen.

    Vos

    Ree

    Geit

    Schaap-wit-bruin

    Op het ogenblik hebben we als speciale aanbieding, een Alpakka vacht.

    Indien u interesse heeft, kunt u ons een persoonlijk bericht sturen,

    Verbl. met vr. gr Berke

  • ANk

    HAllo Berke

    Ik zou graag twee alpaca hebben maar dan met nog het hele levende beestje er in????

    Ank

  • diaan

    Nou daar ga ik in mee Ank

    Geef mij er ook maar een paar

  • jolanda

    Hallo,

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar koeienleer om tassen van te maken en koeienvachten liefst kleur bruin.

    Weet iemand waar ik dit zou kunnen kopen en laten verschepen naar Nederland?

    Jolanda