Crisiskinderen

  • pettike

    wist U dat ook in Duitsland 11% van de kinderen onder de armoedsgrens leven?

    Peter

  • marloes01

    Dag oude vriend jou gun ik het,dit was nog wat voor jou,dan weet ik zeker dat het op de goede plaats kwam.hahah of heb ik het mis ? ik weet dat je niet de helewereld kan redden,maar als het om kinderen gaat heb ik een zeer groot hart,dan leven wij toch nog in weelde. Gr.je oude vriendin Miep

  • marloes01

    Ja,Peter het ziet er momenteel nergens meer rooskleurig uit,dit zal in Nederland ook een gevolg hebben,onze kindren en kleinkinderen zullen het nog heel moeilijk krijgen in de toekomst,daar mogen we nog niet te lang over nadenken. Gr.Marloes

  • johnny1957

    kaca en idefix hebben het even druk denk ik

  • marloes01

    Misschien nog iets voor jou,om zo iets te ondernemen,alles voor het goede doel,jij lijkt mij wel een Joris Goedbloed. Kace zit nu aan de kaka. Gr.Marloes

  • Jolande

    een aantal jaar geleden zette ik mezelf in voor een goed doel in Sri Lanka ik ben er ook zelf geweest en werd er heel hartelijk ontvangen door de kinderen, het was echt heel mooi om mee te maken.

    omdat ik niet jaarljks erheen kon heb ik het doel uit handen gegeven, en helaas kwam ik erachter dat het geld at ik had verzameld niet op de juiste plek terrecht kwam,  dus besloot ik om dat project te stoppen.

    maar gezien ik me nog verbonden voel met het goede doel, en het dichter bij huis zoek zodat ik er zelf vaker heen kan heb ik mijn doel gericht op hongarije,

    graag zou ik nuttige tips ontvangen. 

    liefs Jolande