uitzendbureau

  • marie

    Hallo Dingeman en Peter,

    Ik las in een oud bericht uit 2007 waar onlangs weer op gereageerd was, dat jullie hongaarse werknemers plaatsen in Nederland.

    Bij ons in het dorp woont een jongen van eind 20 die in Nederland wil werken. Het is een goede jongen die hard kan werken.

    Kunnen jullie wat info geven hoe de procedure is als deze jongen voor jullie zou willen werken. Zoeken jullie dan woonruimte e.d.?

    Moet hij eerst speciaal naar nederland komen voor een sollicitatie of kan dat ook anders?

    alvast bedankt!

  • Peter

    Hallo Marie,

    jullie kennis kan contact met ons opnemen onder tel. nr. 06 1 787 6055 of mobliel 06 20 5880953 (Nicolette)

    Ook kan hij onze website bezoeken en een CV zenden, de website: www.inperson.hu e-mail adres info@inperson.hu

    Hij kan dan (na het ontvangen van een CV) naar ons kantoor in Budapest komen voor een gesprek en info over het werken in Nederland.

    Peter

  • Stanley

    Of naar ons kantoor www.eu-munka.com

    Al meerdere jaren actief in Nederland, inclusief het voorzien van een onderkomen, pesioen regeling, ziektekostenverzekeringen, vakantiegeld, vervoer, kortom alles wat een gewone Nederlandse arbeider ook krijgt

    Al veel mesnen zijn via ons aan het werk momenteel in Nederland. Via de website kan je kennis direct in het Hongaars contact opnemen met ons kantoor.

  • Sharon

    Hallo mijn vriend komt van Hongarije woont nu bij mij in Nederland en ik ben in verwachting… Nu is hij 17 jaar ik leer hem Nederlands en hij praat gebrekkig Engels maar begrijpt het wel. Ik zoek heel nodig een baan voor hem alleen het is zo moeilijk kunnen jullie mij helpen hiermee ??

    Groetjes Sharon