Pas naar hongarije geweest en erg goed bevallen!
Ik heb gehoord dat je erg goedkoop met bepaalde maatschappijen naar Hongarije kunt vliegen. Kan iemand mij hierover een tip geven?
groetjes Jessica
Hoi,
ja dit is tot zekere zin mogelijk. Easyjet, ryanair en Wizz zijn de goedkoopste. German Wings en AirBerlin gaan ook die kant op maar zijn duurder. Kijk eens op www.lowcostairlines.nl. Hier kan je kiezen waar je heen wil en waarvandaan gevlogen wordt. Het kan soms interessant zijn om vanuit België of Duitsland te vliegen.
Herald
www.hongaarskinderplezier.eu
Uit een recent onderzoek van de rijksluchtvaartdienst blijkt wel degelijk dat het onderhoud van low budget-maatschappijen te wensen overlaat.
Dus zo stom was mijn reactie niet.
En je hebt zeker gelijk dat vliegen relatief gezien veiliger is dan autorijden.
Los hiervan hoef je niet zo bot te reageren hoor.
vriendelijke groet, Tom J.
als uit dat recente onderzoek zou blijken of het de schijn zou hebben dat er iets met Wizz-Air aan de hand zou zijn op het gebied van de veiligheid was dit allang bekend gemaakt en er mogelijk een landingsverbod ingesteld zoals dat ook enkele jaren geleden het geval was met de Turkse maatschappij.
Met dezelfde maatschappij Wizz-Air kun je ook voor ruim 300 euro heen en weer vliegen, dat geeft misschien een veiliger gevoel. Het is maar net hoe je gebonden bent aan reisdata, ik gelukkig niet en kies dan mijn vertrek- en returvlucht op basis van prijs.
En zo is het niet relatief veiliger om te vliegen maar beduidend goedkoper ook.
groet
cor
probeer wizzair zelf dan pas mag jij oordelenTom J schreef:
>
> 70 euro zeg je ?
> Is dat dan inclusief of exclusief goed onderhoud aan het
> vliegtuig ….
> Ik zou een parachute meenemen …
>
> ter info: Ryanair maakt dit jaar 85 % minder winst en komt
> wellicht in de rode cijfers. Lijkt me niet dat dit ten goede
> komt aan het onderhoud.
>
> Ik ga in ieder geval met de voiture.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?