Beheerder voor je woning

• Szeep

Voor degenen die interesse hebben ken ik een zeer betrouwbare jonge Hongaarse man uit Pecs die voor weinig geld je huis, 50 km rondom Pecs, verzorgt gedurende het gehele jaar. Hij spreekt zeer goed Engels door een verblijf in de VS voor een klein jaar.

Indien je je huis wilt verhuren kan hij er tijdig voor zorgen dat het gras gemaaid is, het huis is schoon gemaakt en dat het huis gechecked wordt voordat de huurders het huis verlaten. Hij kan ook zorgen voor de nodige, vooraf besproken, reparaties en voor geinteresseerde Hongaarse huurders waar we hem een redelijk percentage voor geven. Het is een jonge Hongaarse gentleman die wij als kritische Nederlanders met een gerust onze sleutels geven om ons huis ook in 2009 te laten beheren.

Heb je interesse of ken je iemand die interesse heeft, laat het me gerust weten.

Vriendelijke groet,

Szeep

• Ben

hallo,

Wij zouden wel geinteresseerd zijn in die persoon. Ons gaat het met name om gras maaien / onderhoud tuin. Heeft hij een eigen maaier ? Ons perceel is 2000m2 en ligt 20 km van Pécs. Verhuren doen we overigens niet.

groet, Ben

je kunt me ook mailen = tjgraceland@gmail.com