Verzekeren

• Henry

He hallo prikkers,

Voor ons is het bijna zover en dan hebben we een woning gekocht.

Waar ik nu nog even mee zit is waar verzeker ik mijn woning.

Waar hebben jullie hem allemaal verzekert.

Alvast bedankt.

Henry

• Ben

Wij zijn gewoon de OTP bank in Pécs binnengestapt en hebben de opstal verzekerd tegen brand, stormschade, vandalisme. Het kost bijna niets.

Je kunt ook terecht bij Allianz.

Succes.

• wim

Ook aegon verzekerd je huis, ze hebben vestigingen in Hu. Het zal wel duurder zijn maar je weet wel wat je verzekerd en dat is met de Hongaarse polissen afwachten. Als het een vakantie huis is dan is de premie veel duurder omdat het risico groter is. Ook extra beveiligings maatregelen zijn verplicht. Als je dat niet had en er wordt ingebroken krijg je dan bijna niets vergoed. Helaas ben ik wat dat betreft ervarings deskundige.

• bert

Ook door 3 keer wijzer geworden verzekerd bij union

nou bij de eerste keer meer dan 4 maand gewacht op geld

bij de 2 keer 1 jaar en nog niet alles gekergen

3 keer huis leeg en niet verzekerd

dit kwam door de oneenigheid van de 2e keer

dus de preimie voor het 2 jaar nog niet betaald dus ook niet verzekerd

zorg dat alles goed op papier staat wat er aan luxe staat ,kun je hier over nooit gedonder krijgen , en ik kan het weten dus niet bij union gaan verz

gr Bert

• Ben

Inbraak heeft niets met een opstalverzekering te maken.

De inboedel verzeker je tegen inbraak, maar daar ging de vraag niet over. De meeste vakantiehuizen zullen een inboedel van weinig waarde hebben. Ikzelf heb die niet eens verzekerd. Je gaat in een vakantiehuis toch geen 50.000,- euro aan inboedel neerzetten ?

groet, Ben

• Adrie

Allianz verzekeringen!! Hongarije Ben schreef:

>

> Inbraak heeft niets met een opstalverzekering te maken.

> De inboedel verzeker je tegen inbraak, maar daar ging de

> vraag niet over. De meeste vakantiehuizen zullen een inboedel

> van weinig waarde hebben. Ikzelf heb die niet eens verzekerd.

> Je gaat in een vakantiehuis toch geen 50.000,- euro aan

> inboedel neerzetten ?

>

> groet, Ben

• Marloes

Henry,en laat je niet een te dure opstalverzekering aanmeten,bv de waarde van het huis,want je grond blijft altijd van jezelf ook na bv een brand,dus alleen de waarde van je woonhuis? En de inboedelverzekering zou ik ook niet nemen,want je verzekerd tegen nieuwwaarde en je krijgt de dagwaarde uitbetaald,als je meubels bv 5 jaar oud zijn krijg je zo goed als niets ervoor terug,gewoon even overwegen of dit wilt.? Gr>Marloes

• bert

Hoi Ben

de opstal had wel te maken met de inbraak

er was namelijk veel braakschade dus ook daar was het wachten op uitkering

en dat valt wel onder de opstal

gr

• Marloes

Met foto's erbij,en de rekeningen,en inderdaad een lijst,en als er in de toekomst,ooit ingebroken mocht zijn,wat ik voor niemand hoop,kan je arbeidsuren die je er aan besteed voor het opruimen en schoonmaken ook opgeven aan je verzekering,wel een lijstje van bij houden voor de gewerkte uren,zelfs de stoomkosten van overgordijnen als die vuil zouden zijn door een inbraak allemaal een verzekeringskwestie,en dat geld voor eventuele waterschade's precies hetzelfde. Ik hoop dat je het nooit nodig zult hebben. Gr>Marloes