He hallo prikkers,
Voor ons is het bijna zover en dan hebben we een woning gekocht.
Waar ik nu nog even mee zit is waar verzeker ik mijn woning.
Waar hebben jullie hem allemaal verzekert.
Alvast bedankt.
Henry
Ook aegon verzekerd je huis, ze hebben vestigingen in Hu. Het zal wel duurder zijn maar je weet wel wat je verzekerd en dat is met de Hongaarse polissen afwachten. Als het een vakantie huis is dan is de premie veel duurder omdat het risico groter is. Ook extra beveiligings maatregelen zijn verplicht. Als je dat niet had en er wordt ingebroken krijg je dan bijna niets vergoed. Helaas ben ik wat dat betreft ervarings deskundige.
Ook door 3 keer wijzer geworden verzekerd bij union
nou bij de eerste keer meer dan 4 maand gewacht op geld
bij de 2 keer 1 jaar en nog niet alles gekergen
3 keer huis leeg en niet verzekerd
dit kwam door de oneenigheid van de 2e keer
dus de preimie voor het 2 jaar nog niet betaald dus ook niet verzekerd
zorg dat alles goed op papier staat wat er aan luxe staat ,kun je hier over nooit gedonder krijgen , en ik kan het weten dus niet bij union gaan verz
gr Bert
Inbraak heeft niets met een opstalverzekering te maken.
De inboedel verzeker je tegen inbraak, maar daar ging de vraag niet over. De meeste vakantiehuizen zullen een inboedel van weinig waarde hebben. Ikzelf heb die niet eens verzekerd. Je gaat in een vakantiehuis toch geen 50.000,- euro aan inboedel neerzetten ?
groet, Ben
Allianz verzekeringen!! Hongarije Ben schreef:
>
> Inbraak heeft niets met een opstalverzekering te maken.
> De inboedel verzeker je tegen inbraak, maar daar ging de
> vraag niet over. De meeste vakantiehuizen zullen een inboedel
> van weinig waarde hebben. Ikzelf heb die niet eens verzekerd.
> Je gaat in een vakantiehuis toch geen 50.000,- euro aan
> inboedel neerzetten ?
>
> groet, Ben
Henry,en laat je niet een te dure opstalverzekering aanmeten,bv de waarde van het huis,want je grond blijft altijd van jezelf ook na bv een brand,dus alleen de waarde van je woonhuis? En de inboedelverzekering zou ik ook niet nemen,want je verzekerd tegen nieuwwaarde en je krijgt de dagwaarde uitbetaald,als je meubels bv 5 jaar oud zijn krijg je zo goed als niets ervoor terug,gewoon even overwegen of dit wilt.? Gr>Marloes
Met foto's erbij,en de rekeningen,en inderdaad een lijst,en als er in de toekomst,ooit ingebroken mocht zijn,wat ik voor niemand hoop,kan je arbeidsuren die je er aan besteed voor het opruimen en schoonmaken ook opgeven aan je verzekering,wel een lijstje van bij houden voor de gewerkte uren,zelfs de stoomkosten van overgordijnen als die vuil zouden zijn door een inbraak allemaal een verzekeringskwestie,en dat geld voor eventuele waterschade's precies hetzelfde. Ik hoop dat je het nooit nodig zult hebben. Gr>Marloes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?