hongaarse tv in Nederland

  • ezaz

    Hallo

    Ik woon in Nederland en ik wil graag hongaarse tv zenders ontvangen.

    Ik zit hierbij te denken aan een digitale ontvanger op het dak van mijn huis.

    Heeft iemand van jullie daar ervaring mee en weten jullie op welke manier ik redelijk wat hongaarse zenders kan krijgen voor een aanvaardbare prijs?

    Alvast bedankt voor jullie antwoord

    Groet

    Ezaz

  • Herald

    Hongaarse TV is mogelijk met UPC uit Hongarije. Je moet echter een hongaars adres hebben om het te kunnen bestellen, dit is hetzelfde als CanalDigitaal heeft voor Nederlanders die nederlandse TV in het buitenland willen. Tenminste het was toen wij dit bestelde. Je kunt het nakijken op http://www.upc.hu/en/upc_tv/direct/.

    De kwaliteit is goed. Het basispakket met de meeste hongaarse zenders kost 2800 Forint per maand, 12 Euro. Je kunt dit uitbreiden met allerlei pakketten, zoals films.

    Herald

    www.hongaarskinderplezier.eu

  • Judit

    Hallo, 

    Ik probeer mijn satelit installeren in Arnhem (NL).

    Canaldigital van UPC, maar naa uren lang moet ik opgeven…

    Ik heb mijn schotel alle richtingen gedraaidt maar helaas….

    wat doe ik fout???

  • John

    Hallo Judit,

    ​Ik weet niet of je probleem nog steeds van toepassing is. Het is wel mogelijk om Hongaarse zenders m1-m5 en de 2 duna kanalen in Nederland te ontvangen. Ik gebruik zelf een 110 schotel, voor meedere satellieten, waarvan 9 graden Oost, waar de zenders te vinden zijn, de zwakste satelliet is. Het is dus wel degelijk mogelijk.