Muggen ziften ???????

  • henry

    Wil een ieder die absolut niets anders te doen heeft dan vouten van prikkers coorrigeren naar een andera pagina gaan.

    Ik wordt daar zo strontr en stront ziek van.

    En o ja ik weet dat er vouten in mijn vberhaal zitten.

    So wat.

    Henry

  • cor

    helemaal mee eens henry

  • Marloes

    Allemaal controlefreaks, Gr.Marloes

  • Janoz www.caja-haza.com

    Henry,

    dank je wel voor deze goeie woorden keus.

    Ik ben het volkomen met je eens.

    Er zitten allemaal mensen, die helemaal niets, maar dan ook helemaal niets met Hongarije te maken hebben, ja misschien er één of twee keer daar geweest, op het prikbord en die hebben alleen maar commentaar op alles wat er geschreven wordt.

    Ik begrijp niet dat andere mensen daar niet eens op reageren, de stemming zal er een stuk leuker op worden als dat soort mensen eens een andere hobby gingen zoeken inplaats zich met alles te bemoeien.

    Kwam er nou iets zinnigs uit, maar het is alleen maar dom geklets, waar niemand wat aan heeft.

    Als ik tegen Balasz een opmerking heb, iemand waar ik gisteren nog mee heb zitten lunchen en ik maak een geintje, dan komt er weer zo'n beroeps……. die niets anders te doen heeft en maakt dan een onzinnige opmerking.

    Henry ga zo door.

    Gr. Janoz

  • Jan

    Beste meneer Janoz,

    alias Kloosterwi…, alias, alias, alias, enz. Als de moderatoren van dit prikbord een beetje ballen zouden hebben gehad dan zouden wij allang verschoond gebleven zijn van uw schrijfsels!

  • Willie

    Precies Jan.

    Willie

  • Janoz www.caja-haza.com

    Beste Jan,

    Daar wil ik wel even op ingaan, in die tijd was ik misschien wat harder in mijn bewoordingen, maar ook in die tijd was ik het er niet mee eens dat er allemaal mensen op het prikbord zaten, die niets anders te doen hadden dan zich overal mee te bemoeien en nu heb ik dat op een wat vriendelijke toon gezegd.

    In die tijd was ik gewoon iedereen aan het uitlokken en dat was gelukt.

    Maar ik hoop gewoon dat het weer gezellig wordt op het prikbord zoals vroeger.

    Ik wens je een fijne avond en drink er één van me.

    Gr. Janoz

  • Willie

    Wat harder in je bewoordingen? Zoals mensen bedreigen bedoel je zeker Janoz alias .

    Willie

  • Marloes

    Kom op hallo,we hebben toch allemaal wel eens een uitschieter gehad,niet zo in het verleden blijven hangen,is geweest en vergeten. Gr.Marloes