Ziekteverschijnselen bij hond

• Annelies

Hierbij wil ik iedereen die heeft gereageerd op dit bericht bedanken voor de reacties.

Helaas heeft onze hond in de loop van de dag dusdanige ziekteverschijnselen gekregen dat we in overleg met onze dierenarts hebben moeten besluiten om haar in te laten slapen.

Helaas hebben wij niet meer als 7 maanden van haar mogen genieten.

Wat precies de oorzaak is geweest zullen we niet meer te weten komen, maar misschien kan een van de antwoorden nog iemand anders helpen.

Annelies

• Caya

Jeempie, wat schrik ik van je bericht zeg. We hadden het er net nog over onder het eten. Als eigenaren van 4 Labradors zijn we natuurlijk erg allert op ziekteverschijnselen. We wensen jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Dikke knuf hoor! Hanny.

• Thea

Beste Annelies,

Wat afschuwelijk. Vanmorgen je eerste berichtje gelezen en er de hele dag aan lopen denken. Zojuist je laatste berichtje gelezen van 19.47 uur; ben ontzettend geschrokken hoe snel dit kan gaan ineens.

Wij hebben zelf een labrador en een schnauzer en moet er niet aan denken dat zoiets met hen gebeurt.

Heel veel sterkte met dit afscheid van een trouwe makker en metgezel!

Thea

• greetklok

heel veel sterkte met dit grote verlies dit is inderdaad heel snel gegaan heb ook inderdaad je prikje gevolgd vandaag nogmaals veel sterkte

• Marloes

Veel sterkte bij het verlies van jullie maatje,iets loslaten doet altijd veel pijn,sterkte Gr.Marloes

• diaan

heel veel sterkte ook van mij

Het is vreselijk dit mee te maken en hem dan in zo,n korte tijd te verliezen

diaan

• Ine

Annelies,

heel veel sterkte gewenst. Jullie hebben je uiterste best gedaan en uiteindelijk haar veel lijden bespaard.

Wijzelf hebben 12 juni de Grote Max moeten laten inslapen, nadat de DA ook er alles aan gedaan heeft. Hij heeft daar zelfs 5 dagen achtereen ruim anderhalf uur aan het infuus gelegen, daarna medicijnen, maar het mocht niet baten.

Zij is nu de regenboogbrug over.

http://home.hetnet.nl/~cainita/regenboogbrug.htm

We leven met jullie mee.

Hartelijke groeten,

Ine en Jaap

• anette

Ik lees net het bericht en wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie hond Ik vind het heel moedig dat jullie het besluit hebben genomen om de hond niet langer te laten lijden.

groetjes en sterkte anet

• joenpe

het verlies van een maatje is altijd erg veel sterkte, peter