2e hands taalcursus van Maria Ballendux gezocht

• wermar

Hallo Prikkers,

We gaan met een klein groepje starten met Hongaarse les. Een stel heeft al de methode van Maria Ballendux en we zoeken er nog twee exemplaren bij.

Het gaat om de Hongaarse taalcursus, 3e druk uit 2000. ISBN 906283 176 1 cip.

En om “Uitgesproken Hongaars”, 2e herziene druk. ISBN 906283 195 8.

Als iemand een tweedehands exemplaar aan ons wil verkopen zouden we dat erg op prijs stellen.

Groetjes,

Mariette en Werner

• wim

mariette en werner,

1. uitgesproken hongaars: nieuw bij bol.com voor eur 37, incl 2 cd's. dit moet je er zeker bij hebben, is erg handig!

2. de taalcursus zelf is niet meer in de handel, ik heb m onlangs ook 2e hands gekocht en mijn lerares kan wellicht aan nog 1 exemplaar komen, maar da's nog niet zeker…

nog steeds behoefte aan?

groeten,

wim

• wermar

We kunnen de 3e druk (is niet de laatste) nog steeds nieuw bestellen bij Selexys in Groningen. Dat gaan we nu maar doen. Idd gaan we Uitgesproken Hongaars erbij nemen.

Dank voor jullie reacties.

• veronica

Ik heb wel een boek overcompleet van Erdos Jozsef en Prileszky Csilla “Hallo, itt Magyarorszag!”Hongaarse cursus voor buitenlanders. Hebben jullie daar misschien ook wat aan?

• Peter van der Linde

Wie oh wie heeft voor mij de ‘Hongaarse Taalcursus’ 3e druk van Maria Ballendux te koop ???

Zou er zeer mee geholpen zijn. Peter

• Gerard

Bij Bol.com is deze cursus nog te koop. Nog niet zo lang geleden zelf aangeschaft.

Taalcursus Hongaars ISBN 978 90 469 0037 6

Uitgesproken Hongaars incl. 2 Cd's ISBN 90 6283 195 8

Zie ook: www.coutinho.nl

• bram

hebvierde herziene druk isbn 9789046900376 liggen tweede herziene druk isbn 9062831958

mail maar hoe of wat is geheel nieuw

• Bastiaan

ik heb vierde herziene druk isbn 9789046900376 liggen; ook tweede herziene druk isbn 9062831958

hebben jullie nog intersse?

tot horens Bas