Vervoer gezocht HU-NL

  • Milou en Michel

    Hongaarse vrienden van mij willen puppy's transporteren naar hun Nederlandse vrienden.

    Het gaat om Viszla 7 puppy's van 6 weken oud.

    De puppy's zijn kerngezond, paspoorten en chips worden deze week in orde gemaakt.

    Is er iemand die interesse heeft om deze puppy's natuurlijk tegen een vergoeding mee te willen nemen

    naar Nederland?

    Ik hoop dat ik hier niet in overtreding ben om berichten voor een ander te plaatsen.

    Is dit wel zo mijn excuses hier voor.

  • JochemJochem

    Ik heb u ook een privébericht gestuurd. Maandelijks vervoer ik goederen van allerlei aard van Hongarije naar Nl en tussenliggende landen uiteraard en weer terug ook.

    Met enige regelmaat vervoer ik ook honden uit eigen opvang naar Nl voor herplaatsing en kittens en pups voor een fokker in Hongarije. Referenties zijn beschikbaar.

    Jochem

  • nelson2jp

    6wk oud????? gewoonweg schandalig om die beestjes te transporteren, dit is gewoon dieren mishandeling !!!!!!!!!!!!!!!

  • Balázs

    Dat zijn ze nu, ik neem aan dat tegen de tijd dat het transport is rondgebreid zij al ouder zijn…..

  • Milou en Michel

    Hartelijk dank voor je vooroordeel. Ze worden pas vervoerd als ze minimaal 8 weken oud zijn! Dus niet gelijk een oordeel klaar hebben AUB!!!

  • Milou en Michel

    Balázs heel erg bedankt voor je reactie. Ik ben nu indd aan het rond informeren voor mijn vrienden omdat hier vaak wat tijd in gaat zitten. Grt!

  • jaap.petersen@yahoo.com

    Milou en Michel Schreef:

    ——————————————————-

    > Hartelijk dank voor je vooroordeel. Ze worden pas

    > vervoerd als ze minimaal 8 weken oud zijn! Dus

    > niet gelijk een oordeel klaar hebben AUB!!!

    Ik heb m'n oordeel ook klaar. Dierenmishandeling en illegaal dierentransport.

    Motivatie:

    Pups van 8 weken hebben de nodige entingen nog niet, dus mogen ze de grens niet over.

    Nee, laat ze maar lekker transporteren door lui die de ballen verstand hebben van dieren en ze voor een prikkie wel meenemen.

    Jaap.

  • Jan

    Ik ben het wel eens met Nelson en Jaap.

    En of die beestjes nou 6, 8 of 10 weken zijn doet er wat mij betreft niet toe. Laat ze die beestjes gewoon in Hongarije verkopen of anders niet fokken.

    Dat gesleep met puppy's is nergens goed voor.

  • Milou en Michel

    Hallo Jaap,

    Mijn vrienden zijn bezig uit te zoeken wat er precies voor nodig is om de honden te vervoeren.

    Ze krijgen de eerste enting zoiezo hier en of dat ze dan wel of niet vervoerd mogen worden weet ik niet.

    Ze willen het op de correcte manier doen.

    Dus oftewel niet illegaal.

    Daarnaast gaan ze ze niet aan de eerste de beste meegeven.

    Ieder zijn mening.

    Dat respecteer ik ook alleen vooroordelen kan ik niet goed tegen dus vandaar mijn bovenstaand antwoord.

  • Milou en Michel

    Hallo Jan,

    Ik denk kijkend naar een gemiddelde hond in HU of een gemiddelde hond in NL dat er een groot verschil in zit.

    Het gaat deze mensen niet om het geld maar dat ze goed terecht komen wat in NL waarschijnlijker is als hier.

    Als het om het geld te doen is kunnen ze het net zo goed laten.

    Alle kosten van papieren, chips, paspoorten, entingen en transportkosten komt de prijs ongeveer gelijk uit als ze ze hier

    zouden verkopen zonder iets.

    Het was niet de bedoeling om te fokken.

    Operatie van de teef om te steriliseren stond op het programma maar ze werd loops en dan kunnen ze volgens de dierenarts niet steriliseren.

    Buren met een reu die los rond loopt.

    Ze hadden misschien nog beter op hun teef kunnen passen maar al met al is het niet bewust gegaan.