gezocht iemand voor snoei/kappen boom en sloop

  • sintfiet

    Hallo allemaal,

    Zes jaar helaas niet naar mijn huisje in Orosztony kunnen gaan.

    Dus zoek ik iemand die behoorlijk wat wil snoeien in de tuin, er moet een kastanjeboom tegen de vlakte, het huisje moet dringend noodgesloopt worden i.v.m. instortingsgevaar.

    Wie heeft een redelijke prijsopgave of wil mij helpen tegen een leuke overeen te komen vergoeding.

    Orosztony ligt in de buurt van Kiliman en Zalaszabar.

    Ik hoor graag.

    Vriendelijke groet,

    Mary

  • dedade

    sintfiet Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo allemaal,

    >

    > Zes jaar helaas niet naar mijn huisje in Orosztony

    > kunnen gaan.

    > Dus zoek ik iemand die behoorlijk wat wil snoeien

    > in de tuin, er moet een kastanjeboom tegen de

    > vlakte, het huisje moet dringend noodgesloopt

    > worden i.v.m. instortingsgevaar.

    > Wie heeft een redelijke prijsopgave of wil mij

    > helpen tegen een leuke overeen te komen

    > vergoeding.

    > Orosztony ligt in de buurt van Kiliman en

    > Zalaszabar.

    >

    > Ik hoor graag.

    >

    > Vriendelijke groet,

    > Mary van Sintfiet

    Hoi Sintfiet

    Het ligt er helemaal aan of je het hout van de bomen wil houden of niet.

    Hetzelfde voor de materialen die overblijven na de sloopwerkzaamheden aan het huisje.

    Als je het hout en de overgebleven materialen van het huis niet meer nodig hebt, het volgende.

    Je hoeft maar te vragen in je dorp en er zullen mensen zijn die hout en sloopmaterialen heel goed kunnen gebruiken. Dan hoef je helemaal geen prijsopgave te krijgen van mensen die flink aan je gaan verdienen. Waarschijnlijk zullen zij je ook nog aanbieden het hout en de bouwmaterialen af te voeren. Dubbel winst, want dat wordt dan weer doorverkocht of men hoeft het zelf niet te kopen.

    Toen ik een stal wilde afbreken, stonden de Hongaren in de rij om de klus te klaren. Alles werd afgebroken, opgeruimd en zelfs het puin werd afgevoerd. Ik had de materialen niet meer nodig. De Hongaren mochten alles meenemen. Over bleef een schone plaats, zonder dat het me een forint gekost heeft. De werklui waren blij met de materialen.

    Zij blij, ik blij.

    DeDaDe

  • 5709bs79@hetnet.nl

    Dag Mary, ben jij degene die in Eindhoven op Centrum Vakopleiding heeft gezeten in 1990? Zo ja, reageer a.u.b., zo nee, sorry! Groet, Eva van der Graaf.

  • yvonne.kapoly@gmail.com

    Hallo Mary,

    Ik heb je even een privé berichtje gestuurd.

    Vriendelijke groet, Yvonne.