Jong gezin zoekt nederlands contact in de omg Portelek.

  • Silviadebruin

    Wij zijn een jong gezin met 2 kinderen die wat meer contact zou willen met andere Nederlandstaligen.

    Wij wonen nu 2 jaar in de bossen van Portelek vlakbij de stad Jászberény.Omdat wij veel aan het verbouwen zijn geweest en nog steeds bezig, blijft het maken van contact met andere mensen een beetje uit.. Wat wij zelf niet alleen jammer vinden maar zeker ook voor onze jonge kinderen.

    Wij hopen natuurlijk op reactie's van andere Nederlanders/ Belgen die bij ons in de buurt wonen.

  • annekebasal@hotmail.com

    Hallo.

    Jammer maar gelovens mij woon ik wel een beetje ver uit de richting (Szigetvar)

    Gr Anneke

  • Silviadebruin

    Hoi Anneke,

    Dat is zeker wel wat uit de richting helaas… Maar leuk dat je hebt gereageerd!

    Gr Silvia.

  • Sandor Petofi

    je mag altijd een glas wijn komen drinken. Gezellig. Wij zitten bij Keszthely.

  • Jan

    Hallo Silvia,

    Van degene die gereageerd hebben wonen wij volgens mij nog het dichtste bij. Wij wonen vlak bij Eger. Toch ook al gauw 75 kilometer vanaf jullie woonplaats.

    Ik heb niet het idee dat in de streek waar jullie wonen veel Nederlanders of Belgen wonen. Wel een aantal in de buurt van het Tiszameer en Heves (niet Heviz).

    Je bent hier overigens altijd van harte welkom. Ook met de kinderen.

    Groet,

    Jan

  • pettike

    Ik woon met mijn twee kinderen in Budapest, je bent altijd van harte welkom.

    Peter

  • Silviadebruin

    Bedankt voor het aanbod! Lijkt ons ook erg gezellig! Maar is 290km bij ons vandaan :(

  • Silviadebruin

    Bedankt Jan!

    Waar wij wonen moeten volgens zeggen nog wel het één en ander aan Nederlandstaligen zitten… Maar we vinden het des al niet te min een gezellig aanbod.. Wie weet komen we wel een x langs..

    Groetjes Silvia.

  • Silviadebruin

    Hoi Peter,

    In Budapest zijn we nog wel eens te vinden.. Dus wie weet kunnen we eens afspreken.. Ook jullie zijn natuurlijk van harte welkom! (kunnen de kids lekker zwemmen)

    Groetjes, Silvia.

  • marcel

    hoi hoi hebben een prive berichtje gestuurd.

    Groeten