Kappers

  • Onyxa

    Ben nogal gesteld op mijn blonde lokken,

    Hoe zijn de kappers in Hongarije?

    Zij die er wel en goed te vinden?

    Zijn er ook kappers/kapsters in de kleine dorpen?

    Hoe zijn de resultaten….toch niet bloempottenmodel :S

  • carola2

    heb al jaren mijn eigen kapster ,knipt beter als mijn kapper in ned.

    laat het daar ook altijd verven en neem verf mee om bij te kleuren.

  • Onyxa

    carola2 Schreef:

    ——————————————————-

    > heb al jaren mijn eigen kapster ,knipt beter als

    > mijn kapper in ned.

    > laat het daar ook altijd verven en neem verf mee

    > om bij te kleuren.

    Dan heb je het over een thuiskapster neem ik aan?

  • tiko

    Kom ook al enkele jaren bij de zelfde kapper en ook bij mij is deze kapper beter dan in nl.

  • geertje1944

    In bijna elk dorp is wel een kapsalon te vinden. Bij ons in het dorp (niet al te groot) zijn er wel 3. 1 Zelfs met een schoonheidssalon, die zeker niet onderdoet voor Nederland. Net als in Nederland, liggen er bij de kapsalons modieuze boeken over haarstijlen, die ze (mijn ervaring) zo na maken. Bij 2 van die kapperszaken kom ik regelmatig en ben over het algemeen tevreden. Maar… net als in Nederland of elders, heb je goede en hele goede - slechte en hele slechte kappers. De ervaring zal het leren. En van mond op mond reklame, via via word je ook wijzer. Veel succes met je blonde lokken. Geertje

  • trekruiter

    de kapster hier in csatalja(stepzegsalon) biedt haarsnit en kleuren aan,

    eveneens is er een sauna,en een massage ter beschikking,evenals een nagelstudio.

    De kostprijs van een haarsnir,dito kleuring in gemiddels 1/5 van de be/nl prijs..

    dirk

  • lujza

    Heb een hele slechte ervaring met een kapper in HU .

    Kon op de staalkaart de kleur uitzoeken, koos voor kastanjerood.

    Kwam er uit met limonaderood, zoals de meeste dames er uit zien in de dorpen hier.

    Knippen deden ze wel goed.

  • A.R

    Hallo,

    Ria en ik hebben zeer goede ervaringen met de Hongaarse kappers , voet en nagelverzorging en schoonheidsverzorging.

    De prijs is inderdaad beduidend lager dan voor de nominale prijs in Belgie.

    mvg.

    Fons en Ria

  • geertje1944

    Wanneer je een slechte ervaring hebt gehad met de kleuring van je haar, kan je het beste zelf een kleurspoeling kopen bij een grote supermarkt en thuis je haar verven. Dan heb je in ieder geval die tegenvaller niet meer. Zeker omdat je over het knippen wel tevreden bent. Tegenwoordig gaat dat zo makkeljk. In Nederland slaan ze de plank ook wel eens mis is mijn ervaring. Maar leuk ik het niet. Al valt het niet op, als alle dames In Hongarije met dezelfde kleur limonaderood lopen. Dit als grap bedoeld hoor. Over het algemeen zijn de kapper en de aanverwante zaken goed tot heel goed in HU. Uitzonderingen heb je altijd. Groet Geertje

  • ollekebolleke

    Onlangs liet ik in NL mijn haar nog knippen omdat ik naar een deftige receptie moest: 38 euro voor 10 minuten werk.

    In Hongarije loop ik al 10 jaar bij dezelfde kapster, begon met 1400 forint, momenteel betaal ik 2000 en zit bijna een uur in de stoel, niet dat het een trage kapster is, maar ze besteed veel meer aandacht aan mijn kapsel.