boren van een waterput

  • Bas van de Heuvel

    Wie heeft er ervaring met het laten boren van een waterput? Kun je misschien ook wat zeggen over de kosten? Alvast bedankt voor je reactie.

  • Michèle

    We hebben 5 putten.5 prijzen, 5 verschillende mannetjes.Dus goed navragen, de 1 doet het nog beter dan de andere.(vlgs ze)Diepte is belangrijk op het platteland, dit geeft de kwaliteit van het water aan.Ijzer zit in veel gebieden als je niet diepe put slaat.

    Navragen bij andere mensen wat voor een ervaring zij hebben met wie is het beste.

  • carla

    Wij hebben vorig jaar een put laten boren, maar de prijs hangt af van de bodemgesteldheid.

    Onze put is uiteindelijk 52 mtr. geworden maar hebben dan ook veel water.

    Wij zitten vrij hoog maar degene die onze put geboord heeft had dit ook bij div. buren gedaan. Als je meer wilt weten mailtje.

    Het hangt er ook vanaf of er veel steen in de grond zit.

    Groetjes Carla.

  • bas van de heuvel

    Hoi Carla,

    Ik wil naar je mailen, maar wat is je mailadres?

    Groetjes, Bas v.d. Heuvel

  • WenT

    Hallo Bas,

    Carla's naam in haar reactie staat onderstreept, als je daar op klikt kun je haar adres vinden :)

    Succes, groet, WenT

  • WenT

    Oeps, te snel geweest . . . Carla heeft alleen haar naam ingevuld :( Sorry Bas, je zult op een reactie van haar moeten wachten :(:(

    Nogmaals groet, WenT

  • Willie

    Inderdaad je hebt helemaal gelijk Tineke. Ik wilde dit ook voorstellen maar lukt dus niet. Alles goed verder?

    Willie

  • john engelhardt

    heb intresse voor boren van waterputten machine compleet

  • Ronald

    Gaarne informatie over het boren van waterput ±35 meter

    gr. Ronald

  • Wilco

    Ja, gewoon navraag gedaan in het dorp, bleek uiteindelijk mijn buurman te zijn die dat doet.

    We hebben in de reeds bestaande waterput een diepere laten maken.

    Daarnaast nog een laten "slaan', Ze zijn beiden ongeveer twaalf meter diep.Meer dan diep genoeg.

    We gebruiken ze voor de tuin, om het zwembad te vullen, etc..

    Het is al weer enige tijd geleden, maar meer dan 20.000 forint heeft het me niet gekost.

    Wilco