waar is het leuk??

  • Marleentje

    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraagje: ik heb gisteren vliegtickets naar Budapest geboekt voor 21 sept. Ik wil graag naar het Balatonmeer gaan. Ik heb inmiddels begrepen dat Siofok wel een hele leuke plaats is?? Ik heb nog geen appm of hotel geboekt. Kunnen jullie mij vertellen wat een leuk goed hotel/appm is daar??

    Owja en met de trein vanaf het vliegveld daar naar toe is dat ook te doen??

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

  • Balázs

    Hallo,

    Er zijn honderden leuke plekjes rond het Balatonmeer. Het zou iedereen reuze helpen als je vermelde wat je precies zocht, wil je feesten of rusten, of cultuur proeven, wat je budget is etc. Anders krijg je honderd antwoorden en ben je nog niets verder.

    www.theschool.hu

  • Cees

    Siofok is vooral in het seizoen geweldig ( zegt men) voor de jeugd ivm disco,s enz

    Als je daar gewoon bij een terrasje zit in het centrum helpen ze je zo aan een goedkope kamer. ( 10 tot 15 € per nacht) Uiteraard is het seizoen dan voorbij zoek hier dmv de zoekfunctie ( zoeken) eens dingen die je zelf leuk vind cq wil weten over Hongarije , vind je iets waar je meer over wil weten kan je een beter gerichte vraag stellen.

  • Marloes

    21 September is al laat in het seizoen,dan is het daar al heel wat rustiger,eigenlijk tote hose. Gr.Marloes

  • jan Zuchowski

    Ik ga 10 dagen later naar Siofok, hoop dat het er dan rustiger is en voorts hoop ik dat het naaktstrand gedeelte niet te ver van mijn hotel af ligt. Met de trein vanaf budapest is het goed te doen. Kijk op eerdere berichten voor het juiste wwwadres.

    Ikzelf zit in een klein hp-hotel genaamd laroba, was niet mijn eerste keus maar dat andere hotel bleek blijkbaar voor de periode 30 t/m 14 september te zijn volgeboekt. Misschien tref ik je wel

    Jan

  • luc

    Hotel Holiday . Balaton zuid. Iets duurder, maar VIP klasse.