Nogmaals Astra Connect

  • Hanszio

    De ervaringen tot nu toe heel waardeloos. Na nu een gevel als een gaenkaas te hebben ( vijf keer de antennesteun verplaatst) eindelijk van Astra het bericht dat e.e.a. nog niet goed werkt op HU.

    Heb wel. zoals nu, even contact, maar dat kon alleen door op de mm te richten. De fluit-/ pieptoon die je bij het uitrichten krijgt, luistert dusdanig nauw, dat met weinig signaal voorlopig alleen op ‘goed geluk’ kan worden gewerkt en dan ook nog alleen bij mooi en absoluut wolkenloos weer.

    Het uitzicht is er in ieder geval al zal ik wel die gedwongen blik op al die mooie korte rokjes missen wanneer ik weer eens met de laptop, op het plein in Pécs, op een stoep zit te ‘hotspotten’. (vrij naar Martin Bril)

    Astra is in ieder geval druk doende een transponder extra open te gaan gooien en zou mogelijk binnen afzienbare tijd een oplossing kunnen bieden.

    NB: Skypen via Astra werkt dus probleemloos!

    Keeping you informed by Satellite?

  • dirk

    ;-))

    Gewoon blijven proberen, Hans.

    Wie weet lukt het..??

    I.i.g veel suk6.

    met vriendelijke groet,

    tech eng

    www.satdsl.hu

    www.astracom.hu

    dirko

  • dirk

    nee, hoor, maar ik heb je wel zonet zien weggluipen op het internet, kijk zelf maar:

    ik vindt wel een érrug goed gelijkend portret..!!!

    hahahaha

    ;-) ;-) :+

    PS voortaan even Photoshoppen om Color Balance en contrast te verbeteren…

  • Marloes

    Die vent heeft wel veel opgezetten klieren,ik geloof hij heeft de mazelen of rode hond. Gr>Marloes

  • dirk

    haha,

    Marloes, en dat is alleen nog maar het uiterlijk…

    er mankeert nog wel meer aan, maar dat is alleen voor een psychiater waar te nemen…

    Jammer genoeg zijn er nog steeds van die gestoorde gekken die een hekel hebben aan hardwerkende ondernemers, die de kar trekken…

    in welke omgeving in Honagrije zitten jullie ??

    greet'z

    dirk