Astra Connect

  • hanszio

    Nog even een mededeling aangaande internetten via Astra Connect: op dit moment is de dekking voor Hongarije nog niet functioneel. Er wordt hard aan gewerkt, maar internet is er nog niet bij. Astra denkt dit probleem op afzienbare termijn te hebben opgelost. Als het zover is en alles draait dan laat ik de resultaten snel weten.

    Groet Hanszio

  • Stanley

    Hans,

    het werkte bij jou toch al?

  • Vadrózsa

    De dekking schijnt er al wel te zijn, althans dat heeft de verkoper in NL mij verzekerd. Ik gebruik Astra2connect vanaf 1 september in NL en verhuis het dan 1 maart 2009 weer mee deze kant op.

    Vermoedelijk wordt bedoeld dat de verkrijgbaarheid in Hongarije nog niet actueel is, maar dat zou op korte termijn wél realiteit worden, want men sluit land voor land aan. Met een abonnement uit NL kun je dus wél in Hongarije internetten.

    Overigens zijn er per land grote prijsverschillen voor de aanschaf van de hardware;

    in NL kost een startpakket 499 (tot 1 aug. 449) terwijl in Oostenrijk en 150 euro minder voor gevraagd wordt.

    De markt is echter zodanig afgeschermd dat je alleen in het land waar je woont, je een contract kunt afsluiten.

    Kace

  • dirk

    klopt bíjna, Kace.

    Iedere site heeft een eigen unieke site-ID.

    En gekoppeld daaraan bepaalde firmware en softwarekeys.

    Het is dus idd goed afgeschermd iddels site ID, dealer code/keys en GPS, en nog wat “cijfertjes” zoals VSAT management IP adressen, Gateway IP's en nog wat ‘inside’ info.etc.

    Foolproof.

    't Zijn misschien toch wel slimme jongens, die sat-boeren..??

    mvg

    dirk

    www.satdsl.hu

    www.astracom.hu

    www.broadband-by-satellite.com/

  • dirk

    A DNS error occurred while relaying the mail to the following recipients:

    36305977407@t-mobile.t-email.hu

    Domain name does not exist

    kace, graag een wel werkend email adress waar ons reply naartoe kunnen sturen.

    mvg